مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلم مارپیچ 2021

خلاصه داستان فیلم مارپیچ 2021

در هنگام رژه چهارم ژوئیه ، یک پلیس خارج از وظیفه ، Det. مارو بوسویک ، یک دزد را در لوله تخلیه فاضلاب تعقیب می کند. بوسویک که از پشت توسط شخصیتی پوشیده از ماسک خوک مورد حمله قرار می گیرد ، بیدار می شود و می بیند که در یک تونل مترو فعال توسط زبانش معلق است و از طریق پیام ضبط شده به وی حق انتخاب داده می شود: زبان خود را پاره کرده و زنده بماند یا تا رسیدن قطار بعدی بماند به او. بوسویک که نمی تواند به موقع از دام بگریزد ، توسط قطار مورد اصابت قرار می گیرد و کشته می شود. روز بعد ، فرمانده پلیس آنجی گارزا دیت را تعیین می کند. Ezekiel "Zeke" Banks یک شریک جدید ، تازه کار ایده آلیست ویلیام شنک است. بنکس و شنک در مورد مرگ بوسویک تحقیق می کنند و بنکس متوجه می شود که این اتفاق مشابه قاتل اره منبت کاری اره مویی است که اکنون درگذشته است.

بازیگران فیلم مارپیچ 2021

Chris Rock، Max Minghella، Samuel L. Jackson، Marisol Nichols، Dan Petronijevic، Richard Zeppieri، Patrick McManus، Ali Johnson

درباره فیلم مارپیچ

مارپیچ (به نام مارپیچ: از کتاب اره نیز شناخته می شود) یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2021 است که به عنوان نهمین قسمت از مجموعه فیلم های اره است. در این فیلم کریس راک ، ماکس مینگلا ، ماریسول نیکولز و ساموئل ال جکسون بازی می کنند و تلاش های پلیس برای متوقف کردن قاتل کپی برداری از Jigsaw را دنبال می کند. کارگردانی آن را دارن لین بوسمن (چهارمین مجموعه این مجموعه) بر عهده دارد و نویسنده آن جاش استولبرگ و پیتر گلدفینگر است. جیمز وان و لی وانل ، سازندگان اصلی سریال و همچنین کوین گروترت کهنه کار سریال ، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار راک فعالیت می کنند.

صحبت های قسمت دیگر Saw پس از اکران Jigsaw در سال 2017 آغاز شد ، با کریس راک که می خواست وارد ژانر وحشت شود. برادران Spierig که کارگردانی فیلم Jigsaw را بر عهده داشتند علاقه داشتند که برای فیلم دیگری برگردند اما سرانجام علیه آن تصمیم گرفتند. این پروژه با پرداخت صحیح فیلمنامه راک توسط استولبرگ و گلدفینگر در ماه مه سال 2019 رسماً اعلام شد. بقیه بازیگران در ژوئیه پیوستند و فیلمبرداری آن تا اوت در تورنتو انجام شد.

در ابتدا قرار بود در ماه مه سال 2020 اکران شود ، اسپیرال به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاد و با نمایش تئاتر در 14 مه 2021 توسط Lionsgate در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم از سوی منتقدان برای جهت گیری جدید حق رای دادن مورد تحسین قرار گرفت اما درمورد موفقیت کامل در اختراع مجدد آن اختلاف نظر داشت. 

دانلود فیلم مارپیچ 2021 با دوبله فارسی

  • مووی ایران
  • ۰
  • ۰

فیلم کروئلا 2021

خلاصه داستان فیلم کروئلا 2021

لندنِ دهه ۷۰، طراح مد جوان استلا د ویل پس از از دست دادن مادر خود به دنبال ارزو های خود می رود و با مشکلاتی مواجه میشود.

بازیگران فیلم کروئلا 2021

Emma Stone،Emma Thompson، Joel Fry، Paul Walter Hauser، John McCrea، Emily Beecham، Mark Strong، Kayvan Novak، Kirby Howell-Baptiste، Jamie Demetriou

درباره فیلم کروئلا

کروئلا (انگلیسی: Cruella‎) یک فیلم در ژانر کمدی، ماجراجویی، و جنایی و خانوادگی به کارگردانی کریگ گیلسپی است. از بازیگران آن می‌توان به اما استون، اما تامپسون، و جوئل فرای اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۱ اکران شد.

دانلود فیلم کروئلا 2021 با دوبله فارسی سورن

  • مووی ایران
  • ۰
  • ۰

فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015

خلاصه داستان فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015

در یک بایر پسابرجام ، زنی علیه یک حاکم ظالم در جستجوی وطن خود با کمک گروهی از زندانیان زن ، یک پرستش روانپریش و یک راننده به نام ماکس شورش می کند.

بازیگران فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015

Tom Hardy، Charlize Theron، Nicholas Hoult، Hugh Keays-Byrne، Josh Helman، Nathan Jones، Zoë Kravitz، Rosie Huntington-Whiteley

درباره فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015

مکس دیوانه: جادهٔ خشم (به انگلیسی: Mad Max: Fury Road) یک فیلم پسارستاخیزی و اکشن، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جرج میلر و نویسندگی جرج میلر، برندن مک‌کارتی و نیکو لاتوریس است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های مکس دیوانه و ریبوت آن به‌شمار می‌آید. قرار است دنباله این فیلم ساخته شود.کارگردان فیلم مکس دیوانه جاده خشم این طور میگوید: میلر دسامبر گذشته گفته بود که همزمان با فیلمبرداری «سه هزار سال آرزو» دنباله‌های «مکس دیوانه» را توسعه می‌دهد: «کار من با داستان «مکس دیوانه» تمام نشده، در ضمن من فکر می‌کنم کارگردان باید بتواند چند کار را با هم انجام دهد. بعد از این فیلم بدون تردید دنباله‌ی دیگری برای «مکس دیوانه» ساخته خواهد شد. مراحل آماده‌سازی آن فیلم را هم انجام می‌دهیم.»

دانلود  فیلم مکس دیوانه جاده خشم 2015 با دوبله فارسی

  • مووی ایران
  • ۰
  • ۰

فیلم دوستان تجدید دیدار 2021

خلاصه داستان فیلم دوستان تجدید دیدار 2021

این فیلم، مراسم تجدید دیدار سال 2021 مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی «دوستان»، با حضور همه بازیگران اصلی آن را به تصویر می کشد.

بازیگران فیلم دوستان تجدید دیدار 2021

David Schwimmer، Lisa Kudrow، Jennifer Aniston، Matt LeBlanc، Courteney Cox، Matthew Perry، James Corden، Kevin Bright، Marta Kauffman، David Crane

درباره فیلم دوستان تجدید دیدار

"Friends: The Reunion" ، همچنین به عنوان "کسی که آنها با هم برمی گردند" شناخته می شود ، دیدار ویژه 2020 از مجموعه تلویزیونی دوستان آمریکایی در سال 2021 است. این ویژه برنامه توسط مجریان سازنده سریال ، مارتا کافمن و دیوید کرین ، کوین اس برایت ، بازیگران اصلی سریال و بن وینستون (که همچنین کارگردانی این ویژه برنامه را بر عهده داشته است) تهیه شده است. بازیگران اصلی می بینند که بازیگران اصلی از مجموعه های نمایش اصلی بازدید می کنند (مانند آپارتمان های Friends ، کافی شاپ Central Perk و فواره آب دوستان) ، با میهمانانی که در این برنامه ظاهر می شوند و همچنین مهمانان مشهور دیدار می کند ، جدول را می خوانید و اجرای مجدد قسمت های قدیمی دوستان ، و به اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه.

اولین بار در 27 مه 2021 در HBO Max پخش شد. فیلم دوستان تجدید دیدار 2021 در ویکی پدیا

دانلود دوستان تجدید دیدار 2021 با دوبله فارسی

  • مووی ایران
  • ۰
  • ۰

فیلم کارنان 2021

خلاصه داستان فیلم هندی کارنان

کارنان ، یک جوان روستایی نترس ، باید برای حقوق مردم روستای خود بجنگد. مردم این روستا به جامعه حاشیه نشینی تعلق دارند که دهه ها تحت فشار قرار گرفته اند ، عمدتاً توسط گروه های سلطه پذیر طبقه در منطقه با کمک مقامات دولتی و پلیس که قصد دارند آنها را سرکوب کنند. داستان از طریق انبوه نمادهای استعاره ای که جنبه ها و وقایع مختلف فیلم را به شکلی خلاقانه منعکس می کند ، پیش می رود. این داستان مبارزات ، بی انصافی و سرانجام خیزش آنها در برابر کاستیسم و بی رحمی پلیس توسط قهرمان و کل روستا را به تصویر می کشد.

بازیگران فیلم کارنان

Dhanush، Lal، Rajisha Vijayan، Yogi Babu، Nataraja Subramanian، Gouri Kishan، Lakshmi Priyaa Chandramouli، G.M. Kumar، Shanmugha Rajan

درباره فیلم کارنان 2021

کارنان (درباره این صدای صدا (راهنما · اطلاعات)) یک فیلم مهیج اکشن هندی در سال 2021 به کارگردانی ماری سلواراج و تهیه کنندگی کالایپولی اس. تانو با پرچم V Creations است. در این فیلم Dhanush، Rajisha Vijayan، Lal، Yogi Babu، Azhagam Perumal، Natarajan Subramaniam، Gouri G. Kishan و Lakshmi Priya Chandramouli بازی می کنند. این داستان از خشونت کاست Kodiyankulam در سال 1995 که در منطقه Thoothukudi اتفاق افتاد ، آزادانه تحت تأثیر قرار گرفته است. 

این فیلم شامل موسیقی ساخته شده توسط سانتوش نارایانان ، فیلمبرداری به کارگردانی تنی اسوار و تدوین توسط سلوا آر. کی می باشد. این شخصیت تیتراژ کارنان را دارد ، که از یک زمینه محافظه کار است و برای حقوق مردم خود مبارزه می کند.

پس از یک کار کوتاه مدت پیش تولید ، این فیلم در ژانویه سال 2020 با عنوان کارنان نیز اعلام شد. این فیلم بیشتر در منطقه Thoothukudi روستایی قرار دارد. تصویربرداری فیلم پس از نمایش آن انجام شد و در دسامبر سال 2020 به پایان رسید. اگرچه تولید به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاد. از نظر نمایشی در 9 آوریل 2021 منتشر شد. 

این فیلم مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت که از اجراها به خصوص از کارگردانی Dhanush ، Selvaraj ، فیلمبرداری ، امتیاز پس زمینه و رویکرد واقع گرایانه ستایش می کنند.

دانلود فیلم کارنان 2021 با دوبله فارسی

  • مووی ایران
  • ۰
  • ۰

فیلم ارتش مردگان 2021

خلاصه داستان فیلم ارتش مردگان 2021

زامبی‌ها به شهر لاس‌وگاس، گروهی از سارقان حرفه‌ای آخرین شانس خود را امتحان کرده و برای انجام بزرگترین سرقتی که تاکنون مرتکب شده‌اند وارد منطقه قرنطینه شده می‌شوند اما…

بازیگران فیلم ارتش مردگان

Dave Bautista ،Ella Purnell ،Omari Hardwick ،Ana de la Reguera ،Theo Rossi ،Matthias Schweighöfer ،Nora Arnezeder ،Hiroyuki Sanada ،Garret Dillahunt

درباره فیلم ارتش مردگان 2021

Army of the Dead (به انگلیسی: Army of the Dead) یک فیلم متحرک زامبی در سال 2021 به کارگردانی زک اسنایدر است ، با فیلمنامه ای که وی با شای هاتن و جوی هارولد به نگارش درآورده و براساس داستانی از اسنایدر ساخته شده است. در این فیلم دیو باوتیستا ، الا پرنل ، اوماری هاردویک ، آنا د لا رجورا ، تئو روسی ، ماتیاس شوایوفر ، نورا آرنازر ، هیرویوکی سانادا ، تیگ نوتارو ، رائول کاستیلو ، هوما قریشی و گرت دیلاهونت بازی می کنند.

این فیلم در سال 2007 اعلام شد ، اما چندین سال را در جهنم توسعه در برادران وارنر سپری کرد قبل از اینکه از حق خریداری شده توسط نتفلیکس در سال 2019 برخوردار شود. اسنایدر به عنوان کارگردان معرفی شد و بازیگران طی چند ماه آینده به آن پیوستند. فیلمبرداری در ژوئیه 2019 آغاز شد ، در لس آنجلس ، نیومکزیکو و نیوجرسی ، از جمله در هتل کازینو Atlantic Club. کریس د الیا در ابتدا در این فیلم انتخاب شده بود ، اما پس از اتهامات متعدد سو sexual رفتار جنسی علیه او در آگوست سال 2020 ، تیگ نوتارو برای جایگزینی شخصیت وی استخدام شد و صحنه های او را با استفاده از صفحه سبز و دو بدنه عکسبرداری کرد.

Army of the Dead در 14 می 2021 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد و از 21 مه به صورت دیجیتال از طریق نتفلیکس شروع به پخش جریانی کرد. این فیلم به دلیل "اکشن ، شوخ طبعی و تنوع بازیگران" مورد ستایش منتقدان قرار گرفت اما زمان اجرا و "تلاش برای داشتن محتوای احساسی بیشتر" مورد انتقاد قرار گرفت.

دانلود فیلم ارتش مردگان 2021 با دوبله فارسی

  • مووی ایران