مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال

  • ۰
  • ۰

فیلم جانوران شگفت‌ انگیز 3 2022

خلاصه داستان فیلم جانوران شگفت‌ انگیز 3 2022

داستان فیلم چندین سال پس از جنایات گریندل والد اتفاق می افتد ، در ادامه آلبوس دامبلدور نیوت اسکمندر و متحدانش را ماموریت می دهد که آنها را به قلب ارتش جادوگر تاریک گلرت گریندل والد می برد.

بازیگران فیلم جانوران شگفت‌ انگیز 3 2022

Jude Law، Cara Mahoney، Mads Mikkelsen، Eddie Redmayne، Katherine Waterston، Poppy Corby-Tuech، Maja Bloom

درباره فیلم جانوران شگفت‌ انگیز 3 2022

جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور یک فیلم فانتزی آینده است که توسط دیوید یتس کارگردانی شده است ، با فیلمنامه ای از J. K. Rowling و Steve Kloves ، از یک داستان اصلی توسط رولینگ.

این فیلم محصول مشترک آمریکایی و بریتانیایی است و دنباله جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد (2018) ، سومین قسمت از مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز و یازدهمین مجموعه در مجموعه حقوقی Wizarding World است.

در این فیلم بازیگران گروهی از جمله ادی ردمین ، کاترین واترستون ، دان فوگلر ، آلیسون سودول ، ازرا میلر ، کالوم ترنر ، ویلیام نادیلام ، پوپی کوربی-توچ ، جسیکا ویلیامز ، جود لا و مادس میکلسن بازی می کنند.

عکاسی اصلی قرار بود در اوایل سال 2020 آغاز شود ، اما به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد ؛ فیلمبرداری در سپتامبر 2020 آغاز شد. به دنبال شکست های همه گیر و بازسازی مجدد جانی دپ با میکلسن ، اکران فیلم به 15 ژوئیه 2022 موکول شد ، قبل از آن در نهایت به 15 آوریل 2022 تنظیم شد.

دانلود فیلم جانوران شگفت‌ انگیز 3

  • ۰۱/۰۲/۲۱
  • مووی ایران