مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

مووی ایران

دانلود رایگان فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال

  • ۰
  • ۰

شرکت هیوندای یک شرکت خودرو سازی چند ملیتی مستقر در کشور کره میباشد. که از سال۱۹۶۷ در این کشور شروع به فعالیت کرده و امرزوه. به یکی از برند ای پر طرفدار بازار خودروی جهان و ایران تبدیل شده. و شروع این محبوبیت با تولید خودروی هیوندای آزرا کلید خورد و تعمیرگاه هیوندا که امروزه همچنان جزو خودرو های قدرتمند و با کیفیت این کمپانی محسوب میشود. از دیگر مدل های این برند خودرد سازی در ایران میتوان هیوندای سانتافه ، هیوندای جنسیس ، هیوندای توسان . هیوندای سوناتا ، هیوندای ولستر ، هیوندای النترا ، هیوندای اکسنت و هیوندای سنتنیال را نامبرد.

 

که همگی این خودرو ها به صورت رسمی توسط شرکت آسان موتور وارد کشور شده و در تعمیرگاه هیوندا تعمیر میشوند. و البته وارد کننده های فرعی به موازات واردکننده ی اصلی اقدام به وارد کردن خودرو های هیوندای از کشور های حاشیه خلیج فارس کرده. که این امر موجب پیچیدگی تعمیرگاه هیوندا این گونه خودرو ها میباشد. لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه های ذکر شده در بالا با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. تا ضمن مطلع کردن شما دوستان از علت ایراد پیش آمده از خسارات بیشتر به خودرو جلوگیری کرده. و تخمینی از هزینه ی تعمیرات هیوندا را به شما دوستان عزیز اعلام کنند. و در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ایراد خودروی شما را مرتفع کنند.

 

 

دایرکتینو مرکز تعمیرگاهی هیوندای

  • ۰۲/۰۲/۰۴
  • مووی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی